Technická podpora

Nová služba pro řešení zásahů uživatelské pomoci pro Obce ve správním obvodu Obce s rozšířenou působností Nové Město na Moravě a jejich příspěvkovým organizacím.

Programové vybavení používané naším oddělením (GoToAssist) umožňuje vzdálené připojení k pracovním stanicím uživatelů (obcím atd.) pro účely identifikace a řešení technických problémů v reálném čase. V důsledku šetří čas, zlepšuje kvalitu a obsahuje silné nástroje umožňující zvýšení spokojenosti zákazníka.

Jak pracuje GoToAssist
Poté, co zákazník (uživatel) vyvolá dotaz na oddělění informatiky, je možné navázat relaci vzdálené správy různými způsoby. Pracovník technické podpory může zákazníkovi telefonicky poskytnout URL adresu nebo poslat e-mailem odkaz na stránky technické podpory s přihlášením do relace. Na základě výslovného povolení uživatele je pak možné zahájit relaci vzdálené podpory, sdílet obrazovku, ovládat klávesnici a myš či případně přenášet soubory.

Ve chvíli spuštění relace jsou zákazník a pracovník podpory spojeni přes komunikační servery Citrix Online. Pro obě strany jsou náhodně vygenerovány silné šifrovací klíče, unikátní pro konkrétní relaci, které zajistí, že spojení probíhá pouze mezi těmito dvěmi účastníky. Během relace jsou všechny přenášené informace, včetně zobrazované pracovní plochy, přenášených souborů a identifikačních dat zašifrovány, zkomprimovány, zakódovány a rozkódovány pomocí technologie Citrix Online. Zakódování a rozkódování probíhá na samotném začátku a konci spojení, takže data nemohou být během přenosu čtena a je je možné prohlížet pouze pomocí software GoToAssist. Technologie Citrix splňují náročné požadavky TRUSTe a software má certifikát TruSecure SiteSecure.

Neváhejte se na nás obrátit s jakýmikoliv dotazy. Kontakty na naše pracovníky naleznete v úvodu této stránky

 

www.esfcr.cz